KUMA – Producator de lavoare, blaturi bucatarie, mobilier baie

Garantie baie

Garantie baie

Conditii de garantie pentru lavoarele KUMA si mobilierele de baie NORDLINE:

  • Termen de garantie pentru lavoare: 5 ani de la data facturarii produsului/produselor in conditiile indeplinirii instructiunilor de folosire primite in cutia/cutiile produsului/produselor.
  • Termen de garantie pentru mobiliere baie: 2 ani de la data facturarii produsului/produselor in conditiile indeplinirii instructiunilor de folosire primite in cutia/cutiile produsului/produselor.

Livrarile produselor KUMA sunt Ex Works-la poarta fabricii (localitatea Banesti- cod 107050- jud. Prahova); cumparatorul va suporta toate costurile si riscurile implicate in transportul marfii. 

Daca se opteaza pentru trimiterea marfii prin curier, firma KUMA nu raspunde de modul in care se transporta si eventuala deteriorare a produsului la livrare.

Va rugăm să verificaţi daca aţi primit produsul intact. Dacă descoperiţi defecte de fabricaţie vă rugăm să ne contactaţi imediat.

  • Termenul de garanţie începe de la data facturarii produsului;
  • In cadrul termenului de garantie se asigura remedierea gratuita a defectelor aparute si reclamate de cumparator sau inlocuirea produsului cu altul similar;
  • în cazul solicitărilor de reparaţii in perioada de garanţie, cumpărătorul va trebui să prezinte produsul însoţit de certificatul de garanţie şi factura / chitanţa la unitatea/ dealerul de unde a achiziţionat produsul, care se va îngriji de trimiterea produsului către KUMA Romania;
  • In cazul remedierii produsului, durata termenului de garanţie se prelungeste cu timpul scurs de la data la care cumpărătorul a reclamat deficienţe la produs şi pana la data remedierii defectului;
  • Cumparatorul are obligaţia respectării instrucţiunilor de montaj / utilizare / intreţinere;
  • Garanţia se refera la defectele apărute din eventuale vicii ascunse / imposibil de detectat la momentul vanzării şi nu se extinde asupra părtilor casabile care pot suferi deteriorări din transport / manipulare defectuoasă / întreţinere defectuoasă.

Pierderea garanţiei

Neprezentarea facturii / chitanţei / bonului fiscal împreună cu certificatul de garanţie;

Nerespectarea de catre cumpărător a condiţiilor de transport, manipulare, depozitare, instalare, întreţinere precizate in certificatul de garantie;

Incredinţarea produsului spre a fi remediat de alte firme / persoane nerecunoscute de Kuma Romania;

Montarea produsului de către persoane necalificate / neautorizate;

Orice greşeală de instalare / întreţinere nu poate fi imputata si nu este responsabilitatea firmei KUMA Romania. In cazul in care aveti neclaritati legate de montaj, fixare, intretinere, nu ezitati sa ne contactati telefonic sau prin email.

D.O.P. – instructiuni de folosire – certificat de garantie lavoare KUMA

Declaratie de conformitate – Instructiuni de folosire – Certificat de garantie pentru mobilier NORDLINE

Acest site foloseste cookies pentru a imbunatati experienta de utilizare a site-ului.